Oamenii rețin ceea ce văd. Comunicarea vizuală joacă un rol important în ceea ce privește promovarea offline.
Ți s-a întâmplat ca mergând pe stradă să te oprești brusc să analizezi un print, o poză sau poate doar un simplu mesaj scris inteligent? Cred că tuturor ni s-a întâmplat. Cel puțin o dată.
De ce? Pentru că ne-a fost distrasă atenția. Dacă acum câțiva ani puteai capta privirea unui trecător doar cu un simplu afiș în geam, acum situația nu mai stă la fel. Ne aflăm într-o eră unde digitalizarea are loc constant. Majoritatea consumatorilor nu au timp, se grăbesc întruna și mai tot timpul au un ecran în față.
Cu toate acestea, încă există modalități de a opri persoanele în mișcare. People Stopper-ul este una dintre acestea. Oamenii rețin ceea ce văd. Astfel, o bună amplasare a panoului și repetarea constantă a mesajului intră în subconștient și sporesc șansele utilizatorului de a interacționa cu business-ul tău.
Hai să vedem exact care sunt avantajele folosirii unui People Stopper cu inserturi de tip Nano Display:
Datorită sistemului click pentru rame schimbarea printurilor se poate face simplu și rapid;
Se poate amplasa atât în interior, cât și în exterior;
Durată de viață ridicată, până la 5 ani;
Este ușor de folosit și transportat, fiind fabricat din aluminiu și PVC;
Prezintă un design elegant, cu posibilitatea de a opta pentru colțuri rotunde sau drepte;
Poate fi achiziționat în dimensiuni standard, dar și la cerere;
Având mai multe inserturi Nano Display, mesajele transmise pot varia și se pot completa reciproc.
Comunicarea vizuală joacă un rol principal în ceea ce privește promovarea offline. În domenii de activitatea precum restaurantele sau magazinele, afișarea mesajelor într-un mod cât mai atrăgător devine o necesitate. Aruncă o privire pe site la întreaga categorie People Stopper.
Iată ce am scris recent.