Calitatea este pasiunea noastră

Încă de la începutul afacerii, obiectivul nostru a fost oferirea de servicii și produse de calitate de către un personal de calitate.

...
Zsolt Rudnyanszky
Share:

Am intrat în 2016 cu mult optimism și cu multe obiective. Unele dintre ele sunt să citesc mai mult, să mă dezvolt personal, să duc business-ul la un alt nivel și să mă bucur de momente unice alături de cei pe care îi iubesc. Așa că la începutul acestui an, la recomandarea unui prieten, am plecat să îmi încarc bateriile (fiindcă pe mine vacanța de sărbători, sincer, mă obosește) la schi în Elveția. Am mers în Zermatt, o stațiune montană aflată la granița Elveției cu Italia, unde nu se poate ajunge cu mașina. Am descoperit o stațiune liniștită unde se respiră doar aer curat și te poți bucura de liniște.

Stațiunea montană Zermatt
Stațiunea montană Zermatt

Aventura noastră din București la Zermatt a durat două ore de zbor cu avionul, iar apoi trei ore cu trenul, tren luat din aeroport unde există stație. Deci, chiar nu merită să te stresezi cu închiriatul mașinii. Am ajuns în jurul orei zece seara.  Câteva restaurante deschise, puțină lume pe stradă și 4 – 5 taxiuri electrice (de genul mașinuțelor de golf închise) care așteptau turiștii în gară. La hotel, personal există doar până la nouă seara, când se închide ușa și ai parolă de acces. Supermarketul este deschis pana la șapte seara, lumea fumează afară, prețurile sunt foarte mari și cu toate acestea există turiști fericiți, există clienți fericiți și există și angajați fericiți. Am întâlnit lume care zâmbește indiferent care este jobul său, fie taximetrist, vânzătoare la cel mai mic magazin, cameristă sau controlorul de pe tren. O lume fericită cu ceea ce face. Reflectând la acestea, am găsit trei lucruri comune între Elveția și JJ DISPLAYS: 1) timpul este limitat și trebuie folosit eficient, 2) Fă ceea ce îți place pentru a da 100% din tine și vei face și pe alții fericiți și 3) calitatea personalului, a serviciilor și produselor ne diferențiază de ceilalți.


“Am găsit trei lucruri comune între Elveția și JJ DISPLAYS: 1) timpul este limitat și trebuie folosit eficient, 2) Fă ceea ce îți place pentru a da 100% din tine și vei face și pe alții fericiți și 3) calitatea personalului, a serviciilor și produselor ne diferențiază de ceilalți.”


Timpul, o resursă limitată care trebuie folosită cu atenție
Timpul, o resursă limitată care trebuie folosită cu atenție

1. Timpul este limitat și trebuie folosit eficient

"Timpul este mai valoros decât banii. Poți să câștigi mai mulți bani, dar nu poți câștiga mai mult timp." Aceste cuvinte aparțin lui Jim Rohn.

Încă de când am început afacerea, din 2002, programul nostru de lucru este 8.00 – 16.30, de luni până vineri. La începuturi, mulți clienți și furnizori râdeau de noi și spuneau că avem program de lăuze. Unii chiar ne spuneau că astfel nu vom putea rezista pe piață, iar furnizorii ne amenințau că nu ne mai aduc marfă. Ei ajungeau pe la ora 17, fără să sune înainte și normal că nu mai avea cine să preia marfa, cu toate că noi specificam ca livrarea să fie făcută până în ora 16. În 2009 un client, revânzător, mă sună și mă întreabă cum ne merge în criză. Când aude că ne descurcăm și în perioada crizei, astfel încât să nu avem probleme de cash flow, îmi spune: "Când te-am cunoscut în 2003 nu îți dădeam șanse de supraviețuire pe piața românească mai mult de un an. Acum, după 6 – 7 ani în care am muncit zi și noapte pentru clienți, eu intru în insolvență iar tu spui că nu ai probleme de cash flow."

Sincer, când eram copil tatăl meu îmi spunea: "Nu te oblig cât și cum să înveți, dar mie trebuie să îmi știi când te întreabă profesoara". Eu spun: NU TREBUIE SĂ MUNCIȚI MULT. TREBUIE SĂ VĂ FACEȚI TREABA PENTRU CARE SUNTEȚI PLĂTIȚI ÎN 8 ORE. Astfel, oamenii din firmă sunt mai organizați și mai eficienți.

2. Fă ceea ce îți place pentru a da 100% din tine și vei face și pe alții fericiți

Pe această idee am dezvoltat în 2014 campania PROMITEM. FACEM. CLIENȚI FERICIȚI. Ne dorim să avem atât angajați fericiți, cât și clienți fericiți.

Calitatea business-ului JJ DISPLAYS

3. Calitatea personalului, a serviciilor și produselor ne diferențiază de ceilalți

Încă de la începutul afacerii, obiectivul nostru a fost oferirea de servicii și produse de calitate de către un personal de calitate. Pentru că până acum nu am avut o campanie de acest fel, mi-a venit această idee în Elveția și începând din februarie 2016 vom lansa acest slogan: CALITATEA ESTE PASIUNEA NOASTRĂ.

Iată cum în concedii de calitate, concepem idei de calitate.

...
Zsolt Rudnyanszky
Share:

Cele mai recente postări

Iată ce am scris recent.