Cum pot ajuta sistemele de afișare și prezentare în industria hotelieră

Modalități noi de promovare acaparează piața tot mai mult. Care sunt mai profitabile?

...
Zsolt Rudnyanszky
Share:
protecție din plexiglas amplasată la recepție
Protecție din plexiglas amplasată la recepție

Ceea ce în februarie era doar un zvon, a devenit ulterior o pandemie. Dacă este ceva cu care trebuie să rămânem în urma acestei perioade, noi credem că două cuvinte sunt de ajuns: sănătate și digitalizare. Primul trebuie să îl avem mereu în minte și să rămână impregnată în mintea noastră importanța acestuia. În ceea ce privește cel de al doilea cuvânt, pur și simplu se întâmplă. Trecem prin timp, lucrurile evoluează, dar odată cu ele și business-ul tău trebuie să evolueze pentru a rezista. Modalitățile noi de promovare acaparează piața tot mai mult. Puțini sunt cei care mai folosesc un material OOH de exemplu pentru a-și promova afacerea, cei mai mulți alegând în schimb o reclamă plătită în online sau o modalitate care are la bază tehnologia. Care este mai profitabilă? Noi credem că ambele trebuie combinate pentru ca succesul să fie atins.

 modalități de promovare profitabile pentru afaceri

“Trecem prin timp, lucrurile evoluează, dar odată cu ele și business-ul tău trebuie să evolueze pentru a rezista.”


Prin multiplele călătorii de business și vacanțe, atât în țară cât și în străinătate, am observat multiple spații care reprezintă puncte perfecte de promovare a serviciilor și produselor hoteliere folosind sisteme de afișare și prezentare. Aici amintim și cele clasice, dar și cele digitale. Utilizarea acestor produse nu doar că generează o atmosferă mai primitoare pentru clienți și potențiali clienți, dar te ajută să conturezi, iar apoi să menții identitatea business-ului, a brandului tău.

Ramă click amplasată pe holul hotelului în zona liftului
Ramă click amplasată pe holul hotelului în zona liftului

Fie că vorbim de hoteluri, pensiuni sau apartamente, afișajele vizuale nu ar trebui să lipsească. Aici trebuie luate în considerare toate tipurile de afișaje, de la un mic suport unde îți poți face oferta văzută, până la un display digital pentru a crea o legătură mai dinamică între afacerea ta și publicul țintă. Acestea pot fi poziționate aproape oriunde, dar există câteva locații cheie asupra cărora îți recomandăm să te concentrezi:

  • Recepția – zona unde se naște relația cu consumatorii și afacerea ta. Astfel, este vital să te asiguri că există în primă fază un ecran protector pentru a ține în siguranță ambele părți, iar mai apoi alte afișaje în zona de check-in.

  • Coridoarele – aici intervin produse precum ramele click care pot umple spațiul gol, și te ajută să îți faci și reclamă în același timp.

  • Camerele de hotel – un spațiu valoros pentru a genera interes suplimentar din partea oaspeților tăi. Un suport plexiglas unde poți introduce politicile hotelului pentru exemplu, poate aduce oaspeților tăi mai multă încredere în ceea ce oferi.

  • Parcările – poate un produs de tip infoboard prin care să le mulțumești oaspeților tăi se potrivește cel mai bine în acest context.

Un ultim aspect care merită amintit pune accent pe digitalizare. Mai exact selfcheck-in-ul. Prin folosirea stativelor de tablete experiența consumatorului se schimbă enorm, acesta fiind stăpân pe situație. Totodată, poate aduce și cifre mai mare proprietarilor, având hotelul deschis non-stop, fără a mai avea nevoie de personal la recepție sau poartă. Un adevărat game changer, nu crezi?

Rama click JJ DISPLAYS din aluminiu, pentru expunere postere, afise, reclame

Ramele click pot umple spațiile goale, și te ajută să îți faci și reclamă în același timp.

...
Zsolt Rudnyanszky
Share:

Cele mai recente postări

Iată ce am scris recent.